انجمن عکاسان ایران

National Iranian Photographers Society

اطلاعیه کمیته عضویت : دور دوم عضوگیری انجمن عکاسان ایران در سال ۹۷

ثبت نام دور دوم عضوگیری انجمن عکاسان ایران در سال ۹۷ از ۱۵ آبان آغاز می شود . علاقمندان به عضویت در انجمن عکاسان ایران می توانند از تاریخ مذکور تا ۳۰ آذر با مراجعه به سایت انجمن به نشانی www.nips.org.ir    نسبت به تکمیل فرم در خواست عضویت و بارگذاری آثار و مدارک خود تقاضای عضویت خود را ثبت نمایند .


توجه متقاضیان به نکات زیر ضروری است : 

۱-مهمترین ملاک انتخاب اعضای انجمن عکاسان ایران نگاه و بینش عکاسانه است که معرف هویت هنری آنان بعنوان عکاس است. بنابراین از متقاضیان درخواست می شود در انتخاب و ارسال آثار خود این نکته را در نظر داشته و عکس هایی را انتخاب و بارگذاری نمایند که مبین نگاه خلاقانه بینش هنری و تسلط آنان به ابزار کار خویش است. 
۲-به متقاضیان توصیه می شود ضمن مطالعه دقیق شرایط عضویت به سوال های پرسشنامه به دقت و روشنی پاسخ دهند. این پاسخ ها در هنگام گزینش اعضا برای شناسایی افراد با صلاحیت برای عضویت با دقت مورد بررسی و مطالعه گروه گزینش قرار خواهد گرفت . 
۳-هر عضوی در انجمن پرونده ای دارد که مدارک و سوابق وی در آن نگهداری می شود . بنابراین لازم است تمامی مدارک درخواستی با صحت ارسال شود . مدارک ناقص و نادرست موجب عدم پذیرش تقاضای متقاضیان خواهد بود . 

مهلت ثبت نام تمدید نخواهد شد . 

روابط عمومی انجمن عکاسان ایران 

 
واژه‌های کلیدی:  عضویت, آذرماه
تاریخ خبر: ۱۳۹۷/۰۸/۱۴