انجمن عکاسان ایران

National Iranian Photographers Society

تک عکس‌های مریم محمدی به مسابقات جهانی ٢٠١٩ لنز کالچر راه پیدا کرد

آثار مریم محمدی عکاس مستقل، مدرس دانشگاه  و عضو اصلی انجمن ملی عکاسان ایران به پنجمین دوره مسابقات جهانی عکاسی لنز کالچر Street Photography award 2019 راه پیدا کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،  مریم محمدی، عکاس ایرانی با ٥تک عکس در پنجمین مسابقه عکاسی خیابانی لنز کالچر شرکت کرد که تک عکس‌های او موفق به راه‌یابی در این مسابقه شدند.
هیات داوران از میان ٣٩٤عکس راه یافته از سراسر جهان در این مسابقه شش برنده و ٢٥فینالیست را انتخاب خواهند کرد. علاوه براین ٨نفر را به عنوان داور از میان عکاسان انتخاب خواهند کرد.
داوران فرایند بررسی را به زودی آغاز خواهند کرد و برندگان در ماه ژوئن اعلام خواهند شد.

مریم محمدی متولد سال ١٣٥٥ لیسانس عکاسی و فوق لیسانس ارتباط تصویری در تهران است و دوره‌های تخصصی و بین‌المللی فیلمسازی و مستندنگاری را در مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و همچنین موسسه فرهنگی هنری کارنامه با اساتید و فیلمسازان جهانی گذرانده است. وی هم اکنون علاوه بر عکاسی و تدریس در دانشگاه در زمینه‌های دیگر هنری همچون فیلمسازی ومستندسازی  فعالیت می‌کند و موفقیت‌های چشمگیر بین‌المللی نیز دراین عرصه داشته است.
پنجمین دوره از جشنواره سالانه عکاسی خیابانی LensCulture دیدگاه هنرمندان در مورد خیابان‌های جهان را تقدیر می‌کند. هدف برگزارکنندگان این است که بهترین عکاسان امروز را در به دست آوردن لحظات استثنایی زندگی در تمام اشکال پرجنب و جوش خود حمایت کنند.

ژانرهای مورد نظر رقابت در جشنواره سالانه عکاسی، شاملِ پرتره‌های خیابانی، فرهنگ شهری، مد خیابانی، سفر جاده‌ای، هنر خیابانی، سفر، معماری، سیاه و سفید، آیفون، انتزاعی و گرافیک می‌شود.

خبرآنلاین 

واژه‌های کلیدی:  مریم محمدی, انجمن, کالچر
تاریخ خبر: ۱۳۹۸/۰۲/۱۸