انجمن عکاسان ایران

National Iranian Photographers Society

پوستر و سایت جشنواره عکس جایزه تهران رونمایی شد

پوستر و سایت جشنواره عکس پنجمین جایزه تهران با حضور احمد مسجدجامعی (عضو شورای اسلامی شهر تهران) و جمعی از هنرمندان در مرکز فرهنگی هنری دارالفنون رونمایی شد.

به گزارش ایلنا، ۱۴ مهرماه ۱۳۹۷ همزمان با روز تهران و هجدهمین سالگرد تاسیس مرکز فرهنگی هنری دارالفنون آیین رونمایی از پوستر و سایت جشنوراه عکس پنجمین جایزه تهران با حضور احمد مسجدجامعی (عضو شورای اسلامی شهر تهران)، مهرشاد کاظمی (معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران) و جمعی از اساتید و پیشکسوتان عکاسی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم محمدمهدی تدین موغاری (دبیر برگزاری جشنواره) به ارائه توضیحاتی در خصوص اهداف، محورها و ویژگی‌های جشنواره پرداخت. در ادامه احمد مسجدجامعی روز تهران و تقارن این روز را با هجدهمین سالگرد تاسیس مرکز فرهنگی هنری دارالفنون تبریک گفت و از نقش موثر این مرکز در روند آموزش و تربیت نسل جوان در عرصه عکاسی قدردانی کرد.

مسجدجامعی گفت: امسال بر این شدیم در پنجمین دوره جشنواره تهران برای اولین بار جشنواره عکس را مستقل برگزار کنیم.

وی اظهار امیدواری کرد: با اعتماد به بخش خصوصی و ترکیب مناسبی که در ساختار جشنواره مذکور شاهد هستیم، امیدواریم که این جشنواره بتواند به نتایج ارزشمندی دست یابد.

همچنین مهرشاد کاظمی (معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران) از هنرمندان حاضر و دست‌اندرکاران برگزاری این جشنواره تشکر کرد و بر نقش اطلاع‌رسانی شفاف و استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی تاکید کرد.

در ادامه؛ مراسم رونمایی از سایت و پوستر جشنواره عکس تهران برگزار شد.

رضا عابدی، رحمت‌اله قادری، علیرضا عابدی، محمدسعید خسروی، مریم حسینی، پژمان دادخواه و پیام قلی زاده از هنرمندان حاضر در این مراسم بودند.

خبرگزاری ایلنا
واژه‌های کلیدی:  تهران, عکس, جشنواره
تاریخ خبر: ۱۳۹۷/۰۷/۱۶