انجمن عکاسان ایران

National Iranian Photographers Society

رییس و معاون فیاپ داوران جشنواره بین‌المللی عکس سلامت روان

رئیس و معاون فدراسیون بین‌المللی هنر عکاسی(فیاپ) به عنوان اعضای هیات داوران پنجمین جشنواره بین‌المللی عکس سلامت روان در زنجان داوری کردند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی پنجمین جشنواره بین‌المللی عکس سلامت روان، «دکتر ریکاردو بوسی» رییس فدراسیون جهانی هنر عکاسی (فیاپ) از ایتالیا؛ «فردی ون گیلبرگن» معاون فیاپ‌ از بلژیک، کیارنگ علایی، ابراهیم بهرامی، ناصر محمدی، دکتر احمد حاجبی (مدیرکل دفتر سلامت روان وزارت بهداشت) و دکتر محمدرضا صائینی (رییس مرکز بهداشت استان زنجان و معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زنجان) داوری آثار رسیده به دبیرخانه این رویداد را آغاز کرده‌اند.

دکتر محمدرضا صائینی، دبیر این جشنواره با بیان اینکه داوران این دوره از جشنواره عکس سلامت روان جزو مطرح‌ترین داوران خارجی و ایرانی و چهره‌های شناخته شده حوزه عکاسی هستند، ادامه داد: کار داوری آثار رسیده به جشنواره در دو بخش آزاد و سلامت روان با حضور داوران در زنجان آغاز شده است.

او تصریح کرد: ۳۱۲۴ عکاس از ۷۸ کشور با ۱۸۳۵۸ عکس در این دوره از جشنواره بین‌المللی عکس سلامت روان حضور دارند. تعداد عکاسان ۱۷ درصد و تعداد عکس‌ها 15 درصد نسبت به دوره قبل رشد یافته است.

اعلام شده که در پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی عکس «سلامت روان»، دکتر پرویز قزلباش (رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زنجان) به عنوان رئیس جشنواره، دکتر محمدرضا صائینی به عنوان دبیر و علی سامعی(نماینده فیاپ در ایران) به عنوان مدیر هنری حضور دارند.

این رویداد، با هدف افزایش آگاهی سلامت روان جامعه با استفاده از هنر عکاسان ایران و جهان و به منظور بازآفرینی موضوعات روان‌شناختی توسط دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زنجان با حمایت دفتر سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد و با همکاری کلوپ عکس فوکوس، نمایندگی فدراسیون بین‌المللی هنرعکاسی (فیاپ) در ایران و با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایسنا 

واژه‌های کلیدی:  فیاپ , سلامت, روان,
تاریخ خبر: ۱۳۹۷/۱۰/۲۳