انجمن عکاسان ایران

National Iranian Photographers Society

نمایشگاه گروهی عکس «تک درخت به یاد عباس کیارستمی»

نمایشگاه گروهی عکس «تک درخت به یاد عباس کیارستمی» در گالری ایوان ۱ تیرماه همزمان با تولد این هنرمند فقید برگزار می شود . 


گشایش: ۱ تیر ساعت ۱۷ الی ۲۱ 

تهران - الهیه - خیابان مهدیه - خیابان جبهه - کوچه لسانی - بن‌بست حمید - شماره ۱ - گالری ایوان
گالری روزهای شنبه تعطیل می‌باشد.

نمایشگاه آثار جعفر پناهی، علی رهبر، سیف‌الله صمدیان، حسن غفاری، سعید دستوری، صادق میری، ساتیار امامی، سمیرا باقری، افشین شاهرودی، علی قلم سیاه، قاسم اشرفی، محمدحسن صلواتی، کیمیا رهگذار، علی زارع، ساعد نیک‌ذات، جاوید نیکپور، فرزانه خادمیان، کیارنگ علایی، مجید سعیدی، محمد همتی، جمشید بایرامی، جاسم غضبان‌پور، محمود کلاری، مرضیه خورسند، محمد فرنود، مهدی مقیم‌نژاد، مسعود پاکدل، مریم زندی، افشین بختیار، مریم اسدی خوانساری، ابراهیم خادم‌بیات، مهگامه پروانه، ابراهیم حقیقی، میلاد اسلام‌زاده، مینا زیوری، نادر داوودی و میلاد سمنگانی

تک درخت

عباس کیارستمی فیلمساز یا عباس کیارستمی عکاس، واقعاً فرقی نمیکند وقتی از هنرمند و انسانی حرف میزنیم که رفتار و سکناتش پر از آموختنی و خلاقیتهای دفع الساعه بود. و حالا میراث و تجربه های گرانقدرش همچنان حرکت می آفریند. امروز اول تیر ماه ۱۳۹۷ در دومین سالگرد فقدان او در شهر ما چند رویداد هنری مستقل به احترام و خاطره ی او برپاست و گالری ایوان بخشی از افتخار این تکریم را با خود حمل میکند. تمام افرادی که در این روز با نگاه کردن به یک اثر هنری در یک گالری، به یاد عباس کیارستمی خواهند افتاد، به خاطر خواهند آورد نگاه انسانی و سراسر شوق او را به هر لحظه از زندگی که آمیخته شده بود با استقلال نظر و متانت در گفتار و سربلندی در رفتار.
موضوع تک درخت که پیشنهاد یار قدیمی و استاد همه ی ما، ابراهیم حقیقی بود برای موضوع دوره ی دوم نمایشگاه گروهی عکس گالری ایوان انتخاب شد و با همیاری و معاونت سیف الله صمدیان عزیز به نتیجه رسید. تک درخت پیش از آنکه متاثر از موجودیت هر اثر به خودی خود باشد، اشاره ای است به سفرها و مکاشفات او و حوصله اش در نگاه کردن به اطراف. ساده کردن معانی عمیق و انتقال هنرمندانه ی زندگی در همین حوالی.

نادر داودی ۲۳ خرداد ۱۳۹۷

گالری ایوان
واژه‌های کلیدی:  تک درخت, عباس کیارستمی, نادر داودی
تاریخ خبر: ۱۳۹۷/۰۳/۲۹