انجمن عکاسان ایران

National Iranian Photographers Society

با معرفی برگزیدگان ، جشنواره منطقه ای عکسنوشت در اراک به کار خود پایان داد

مراسم اختتامیه جشنواره منطقه ای عکسنوشت درقالب نخستین پویش هنری کاهش و پیشگیری از آسیب های اجتماعی بیست و یکم اسفندماه در فرهنگسرای آیینه اراک برگزار شد.
در این رویداد که به دبیری عادل عزیزی و داوری کیارنگ علایی، سعید شاه حسینی و مجید آل طه برگزار شد، هنرمندان استان های ایلام، کرمانشاه، لرستان، همدان و مرکزی شرکت داشتند.
سه رتبه برتر هم تراز جشنواره بر اساس نظر هیات داوران به محمد ابراهیمی از اراک، امیر حسین جامه بزرگ از همدان و مهری کارخانه از اراک اهدا شد و تندیس جشنواره، لوح تقدیر و جایزه نقدی هشتصد هزار تومانی را هر یک دریافت کردند.


همچنین از ۲۰ عکسنوشت راه یافته نیز که متعلق به محمد ابراهیمی از اراک، مسعود بیات از همدان، ستاره بیات از اراک ،‌‎امیر حسین جامه بزرگ از همدان (سه اثر)، مریم حسینی از اراک، نسرین دریابیگیان از اراک، آرش صحرانورد از اراک (دو اثر)، امیر قادری از اراک، آرمیتا قربانی از نیمور، مهری کارخانه از اراک (سه اثر)، مریم لشنی از اراک، زهره لک از درود، علی اصغر یوسفی از اراک، لیلا یوسفی از همدان (دو اثر)  بود با اهدای لوح و هدیه نقدی یکصدهزار تومانی به عنوان حق التالیف برای هر اثر تقدیر به عمل آمد.
‎ در ابتدای آیین اختتام جشنواره نیز که معاون امور اجتماعی  استانداری مرکزی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی، مدیر حوزه هنری استان مرکزی و جمعی از هنرمندان حضور داشتند از عادل عزیزی، امیر قادری، محمد وروانی، علی اصغر یوسفی به عنوان هنرمندان برگزیده استان در حوزه عکاسی تقدیر به عمل آمد.

انجمن عکاسان استان مرکزی
واژه‌های کلیدی:  عادل عزیزی, اجتماعی, عکسنوشت
تاریخ خبر: ۱۳۹۶/۱۲/۲۳