انجمن عکاسان ایران

National Iranian Photographers Society

داوران بخش تجسمی «جایزه هنر و ادبیات محتشم» معرفی شدند

۱۰ هنرمند داوری بخش های تجسمی پنجمین «جایزه هنر و ادبیات محتشم» را به عهده دارند.

 

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود زنده روح کرمانی، سیف الله صمدیان و علی قلمسیاه، بخش عکس پنجمین «جایزه هنر و ادبیات محتشم» را داوری می کنند. 

مسعود زنده روح کرمانی دبیر بخش عکس «جایزه هنر و ادبیات محتشم» در کنار سیف الله صمدیان و علی قلمسیاه آثار بخش عکس را داوری خواهند کرد .این جایزه در چهار دوره گذشته به تمام تعهدات خود عمل کرده و به همین دلیل مورد وثوق هنرمندان قرار گرفته است.

دبیر بخش عکس جایزه هنر و ادبیات محتشم بیان کرد: بعد از داوری، تعدادی از آثار به نمایشگاه این جشنواره راه می یابند و ۳ اثر برگزیده و ۷ اثر قابل تقدیر در مراسم اختتامیه معرفی خواهند شد.

وی با بیان اینکه راهکار مناسب تر برای افزایش تعداد آثار در جشنواره ها وجود دارد، اظهار کرد: می توان زمان اعلام فراخوان جشنواره ها را بیشتر کرد تا هنرمندان بتوانند در مدت زمان بیشتری به خلق ایده و اثر بپردازند تا در نهایت نتایج بهتری را در تمام جشنواره ها شاهد باشیم.

در بخش تجسمی (نقاشی، گرافیک، خط، آثار حجمی) این رویداد امیر سقراطی، ایرج اسکندری، مسعود نجابتی، ابراهیم حقیقی، کمال طباطبایی، جواد بختیاری و مجتبی موسوی آثار را داوری خواهند کرد.

پنجمین دوره جایزه ملی محتشم به همت اداره کل ارشاد و فرهنگ اسلامی در چهار بخش هنرهای تجسمی (نقاشی، گرافیک، خط، آثار حجمی)، عکس، شعر و رسانه های دیجیتال برگزار می شود.

شرکت کنندگان می توانند آثار خود را تا ۱۴ آبان به رایانامه honariershad@gmail.com ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی Tehran.farhang.gov.ir مراجعه کنند.

 

خبرگزاری مهر

واژه‌های کلیدی:  محتشم, مسعود زنده روح کرمانی , سیف الله صمدیان
تاریخ خبر: ۱۳۹۶/۰۷/۲۵