انجمن عکاسان ایران

National Iranian Photographers Society

گالری گردی عکاسی (‌ جمعه ۹۶/۲/۸)

 

«تهران لند»؛ عکس‌های سارا سنائی در گالری آرته

نمایشگاه عکس‌های سارا سنائی با عنوان «تهران لند» از روز جمعه ۸ اردیبهشت‌ماه ۹۶ در گالری آرته گشایش می‌یابد.

تهران لند، مجموعه‌ای از عکس‌هایی است که تلفیقی است از کلان شهر تهران به عنوان پایتخت ایران که همه‌ی طبقات اجتماعی و اقتصادی را در خود جا داده و شخصیت‌های کارتونی که گویی تهران را به سرزمین دیگری برای زندگی خود بدل کرده‌اند.»

گشایش: جمعه ۸ اردیبهشت‌ماه – ساعت ۱۶
بازدید از این نمایشگاه تا روز پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت ۹۶ از ساعت ۱۶ تا ۲۰ ادامه دار.
گالری روزهای شنبه تعطیل است.
گالری آرته: تهران، ونک، خیابان ملاصدرا، بزرگراه کردستان جنوب، شیراز جنوبی، پایین‌تر از همت، بلوار علی‌خانی، ۲۰ متری گلستان، ۱۲ متری دوم، پلاک ۳ 

همزمان با سالروز نسل‌کشی ارامنه توسط ترکیه عثمانی، آرامستان‌ ارامنه روی دیوار می‌رود

گالری فردا در نمایشگاهی به نام " آرامستان" مجموعه عکس‌های آلاله رستمی را به نمایش درخواهد آورد.

به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی گالری فردا، این گالری در نمایشگاهی که جمعه پیش رو افتتاح خواهد شد، آثار آلاله رستمی را به نمایش درخواهد آورد که در آن این هنرمند عکس‌هایی از آرامستان‌های ارامنه را به نمایش درخواهد آورد. این نمایشگاه که همزمان با نسل‌کشی ارامنه توسط پان‌ترکیست‌های عثمانی برگزار خواهد شد، ادای دین هنر به این کشته‌شدکان است.

این نمایشگاه از ۸ اردیبهشت تا ۱۴ این ماه در گالری فردا برپا شده است و علاقه‌مندان برای دیدن آن می‌توانند از ساعت ۱۶ تا ۲۰ به گالری فردا واقع در خیابان کریمخان زند، زیر پل کریم‌خان، خیابان حسینی، کوچه اعرابی ۶، پلاک دو واحد ۲ مراجعه کنند. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با تلفن ۸۶۰۷۲۶۰۲ تماس بگیرند.

 

نمایش عکس‌های «نیوشا توکلیان» در گالری آب-انبار

نمایشگاه عکس‌های بیست سال اخیر نیوشا توکلیان با عنوان «می‌دانم چرا شورشی آواز سر می‌دهد» با کیوریتوری ولی محلوجی روز جمعه اول اردیبهشت‌ماه ۹۶ با استقبال گسترده‌ای از علاقه‌مندان و هنرمندان در گالری آب-انبار گشایش یافت.

   نیوشا توکلیان، متولد ۱۳۶۰، عکاسی خودآموخته است که از نوجوانی در مطبوعات ایران کار کرده و از سال ۱۳۸۱ رویدادهای بین‌المللی را پوشش داده است. او به عنوان عکاس مستند، از جنگ‌های منطقه، فجایای ملی و قیام‌ها عکاسی کرده است.

  علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا ۲۹ اردیبهشت‌ماه ۹۶ از ساعت ۱۲ تا ۲۰ به گالری آب‌-انبار به نشانی تهران، خیابان انقلاب، دروازه دولت، خیابان خاقانی، کوچه روشن منش، پلاک ۲  مراجعه کنند.

 

روابط عمومی انجمن عکاسان ایران 

واژه‌های کلیدی:  گالری گردی ,‌عکاسی, جمعه
تاریخ خبر: ۱۳۹۶/۰۲/۰۷