انجمن عکاسان ایران

National Iranian Photographers Society

اختتامیه جشنواره سراسری عکس آیات به میزبانی استان البرز

اختتامیه جشنواره قرآنی آیات در رشته عکاسی به میزبانی استان البرز برگزار و برترین‌های هر بخش معرفی و تجلیل شدند.

آیین اختتامیه جشنواره سراسری عکس آیات به میزبانی استان البرز با گذشت دو ماه و نیم تلاش متولیان و دست اندرکاران معاونت قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد البرز و دیگر سازمان‌های مجری این جشنواره برگزار شد.

در این دوره از جشنواره سراسری عکس آیات، عکاسان هنرمند از ۲۷ استان کشور شرکت کردند که در مجموع یک‌هزار و ۷۵۶ اثر به جشنواره از طرف ۳۱۰ هنرمند دریافت شد که ۶۰ اثر از این آثار در نمایشگاه عکس آیات در دید عموم قرار گرفت.

از میان آثار پذیرفته شده ۱۲ اثر از بانوان هنرمند و ۴۸ اثر از طرف آقایان بود و استان تهران، البرز، خراسان رضوی، بوشهر و استان فارس به ترتیب بیشترین آثار را ارسال کردند.

در رشته عکس جشنواره قرآنی آیات در بخش دوربین حرفه‌ای آقایان، مهدی اصفهانی از استان زنجان، مهدی عباسی از استان تهران و حسین اسماعیلی خوشمردان از استان تهران به ترتیب رتبه‌های برتر را کسب کردند؛ همچنین در این بخش فاطمه یوسف مدد از استان گیلان شایسته تقدیر شد.

در بخش تلفن همراه نیز صادق ذباح از استان خراسان رضوی، داود کهن ترابی از استان البرز و حسین اسماعیلی خوشمردان از قزوین رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

تکته حائز اهمیت در این جشنواره اهداء تندیس و هدیه نفر دوم در بخش دوربین حرفه‌ای به شهدای آتش نشان از طرف حسن اسماعیلی خوشمردان از استان تهران بود.

باشگاه عکاسان جوان
واژه‌های کلیدی:  قرآنی, البرز, آیات, اختتامیه
تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۱۲/۲۴