انجمن عکاسان ایران

National Iranian Photographers Society

دبیر بخش عکس و پوستر جشنواره تئاتر کودک و نوجوان: ۳۰ عکس به بخش نمایشگاه راه پیدا کردند

دبیر بخش ‌عکس و پوستر جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان گفت: ۳۰ عکس از ۱۸ عکاس در بخش نمایشگاه به‌نمایش گذاشته می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی این جشنواره، مهدی آشنا ادامه داد: ۳۵۳ عکس از ۳۶ عکاس در این بخش شرکت کردند و در نهایت، ۳۰ عکس از ۱۸ عکاس به بخش نمایشگاه راه پیدا کردند.

او اظهار کرد: مسعود میرمیری، عبدالرحمن رافتی، شهریار اکبریه، میلاد بهشتی، ساناز دریانی، ایمان حامی‌خواه، پوریا پاکیزه، تبسم ارگی، احسان مجیدی، عاطفه آرانی و کیارش مصیبی هر کدام با یک اثر در نمایشگاه حضور دارند .همچنین مونا تهرانی مقدم، مهیار نیکپور، سمانه جویا، سانیا قادری با دو اثر، سیدضیاالدین صفویان، مریم ملک مختار با سه اثر و مریم قهرمانی‌زاده با پنج اثر از دیگر راه‌یافتگان به این بخش هستند.

دبیر بخش عکس وپوستر درباره جوایز گفت: این بخش به شکل بین‌المللی برگزار می‌شود و قرار بود در هر قسمت عکس و پوستر، هزار دلار به نفر برگزیده اهدا شود؛ اما چون امسال در بخش عکس شرکت‌کننده خارجی نداریم، نوع جایزه را تغییر دادیم به طوری که به نفر اول دومیلیون تومان، نفر دوم یک میلیون تومان و نفر سوم ۸۰۰ هزار تومان اهدا می‌شود.

برگزیدگان این بخش با داوری حمید جبلی، سیف‌الله صمدیان و سیامک زمردی مطلق انتخاب و در ایام جشنواره معرفی خواهند شد.

بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان با دبیری شهرام کرمی ۲۲ تا ۲۷ آذرماه در این شهر برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایسنا

واژه‌های کلیدی:  تئاتر, کودک, نوجوان, مهدی آشنا, حمید جبلی, سیف الله صمدیان, سیامک زمردی مطلق
تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۹/۱۸